به مرکز پشتیبانی رسمی محصولات سازمانی بیت دیفندر خوش آمدید
پایگاه دانش
پشتیبانی محصولات سازمانی > پشتیبانی محصولات سازمانی > پایگاه دانش

جستجو:


رفع اشکال: کاربر با پروفایل temp در ویندوز لاگین می‌شود

راه حل:

علائم و نشانه‌ها

  1. پس از لاگین کاربر، ویندوز پروفایل کاربر را بارگذاری نکرده و در نتیجه کاربر دسکتاپ و فایل‌های خودش را نمی‌بیند. (مساله به ندرت رخ می‌دهد)
  2. پس از لاگین پیغام «You’ve been signed in with a temporary profile» نمایش داده می‌شود.
  3. در Event Viewer در سرفصل Application پیغامی مشابه زیر دیده می‌شود:
    Windows cannot load the locally stored profile. Possible causes of this error include insufficient security rights or a corrupt local profile. If this problem persists, contact your network administrator.
    
    DETAIL - The process cannot access the file because it is being used by another process.
توجه: این پیغام دلایل مختلفی دارد و ممکن است به ضدویروس شما مربوط نبوده و مساله دیگری در سیستم منجر به آن شده باشد.

راه‌حل پیشنهادی

بروزرسانی: این مساله با تغییر مکانیزم محافظت مستمر به طور کامل در نسخه ۲.۵.۳۱۲.۳۹۹۰ برطرف شده است. لطفا نسخه خود را ارتقا دهید.
  1. لازم است مسیر‌های زیر را در ضدویروس خود استثنا کنید:
    %HOMEPATH%\NTUSER.DAT
    %HOMEPATH%\ntuser.dat.log1
    %HOMEPATH%\ntuser.dat.log2
  2. اصلاحیه: مسیرهای زیر در همه پادویش‌های سری ۲.۴ و ۲.۵ باید استثنا شوند
    %HOMEPATH%\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat
    %HOMEPATH%\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.log1
    %HOMEPATH%\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.log2
  3. در صورت وجود ویندوز 2003 یا XP لازم است مسیرهای زیر نیز استثنا شوند:
    %HOMEPATH%\ntuser.dat.log
    %HOMEPATH%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows\UsrClass.dat
    %HOMEPATH%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.log
  4. برای استثنا کردن بر حسب مسیر در کنسول مدیریتی پادویش:
    • کلیک راست روی سرور یا گروه مربوطه
    • انتخاب Change Client Settings > Padvish Antivirus…
    • برگه Exceptions گزینه Add (By Path) را انتخاب کنید.
    • این کار را برای سایر موارد ذکر شده نیز انجام دهید.
بروزرسانی: این مساله با تغییر مکانیزم محافظت مستمر به طور کامل در نسخه ۲.۵.۳۱۲.۳۹۹۰ برطرف شده است. لطفا نسخه خود را ارتقا دهید.

علت مساله

این پیغام دلایل مختلفی دارد و ممکن است به ضدویروس شما مربوط نبوده و تداخل دیگری در سیستم منجر به آن شده باشد. برای یافتن علت اصلی باید پیغام‌های موجود در Event Viewer ویندوز را بخوانید.

در مورد خاصی که در این مقاله مدنظر است مساله به علت پویش فایل‌ها توسط ضدویروس در هنگام لاگین ویندوز پیش می‌آید. در این حالت در Event Viewer پیغام file is in use مشاهده خواهد شد که مربوط به فایل ntuser.dat در مسیر پروفایل کاربر است.

اگر پیغام دیگری در Event Viewer می‌بینید باید تلاش کنید موضوع را با توجه به آن پیغام پیگیری و برطرف نمایید.

بروزرسانی: در نسخه ۲.۵.۳۱۲.۳۹۹۰، مکانیزم محافظت مستمر پادویش تغییر کرده تا این گونه تداخل‌ها رخ ندهند.

 
آیا این مقاله برای شما مناسب بود? بله / خیر
جزییات مقاله
شناسه مقاله: 6
گروه: پادویش
Rating (Votes): Article rated 2.8/5.0 (9)

 
« برگشت

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies

شرکت مهندسی ابل رایان پویا