اکتشاف و نصب از راه دور یکی از قابلیتهای مهم کنسول مدیریتی پادویش است که به مدیر شبکه اجازه میدهد بدون نیاز به مراجعه حضوری به سیستمها، و از راه دور و از یک نقطه مرکزی ضدویروس یا هر محصول دیگری از پادویش را بر روی سیستمهای خود نصب نماید.
انجام اکتشاف یا نصب از راه دور مستلزم نیازمندیهایی است که در صفحه نیازمندیهای اکتشاف و نصب از راه دور کنسول مدیریتی پادویش توضیح داده شدهاند.
از آنجاییکه این فرآیند وابستگی زیادی به وضعیت شبکه و بخصوص ارتباط سیستمها با اکتیودایرکتوری و تنظیمات آن دارد، احتمال بروز خطا یا تکمیل نشدن فرآیند به علت وجود اشکالی در شبکه یا احراز هویت و مانند آن وجود دارد.
در این مطلب ابتدا برخی خطاهای رایج هنگام نصب از راه دور و روش رفع آنها بیان شده و سپس یک راهکار کلی جهت عیبیابی سایر موارد ارائه میشود.
اگر از هر یک از روشهای بالا، یعنی ستون Discovery Result Message یا گزینه View Log روی کلاینت یا کلی استفاده کردید، پیغام نمایش داده شده احتمالا شامل یکی از عبارات رایج زیر خواهد بود:
ADMIN$
The user name or password is incorrect.
Copy of C:\Program Files (x86)\AmnPardaz\Server\AmnPardazDiscoveryAgent.exe to remote \\IP\ADMIN$\Temp\AmnPardazDiscoveryAgent.exe failed with error Access is denied.(5).
\\clientname\ADMIN$\Temp
Could not connect to remote service manager with error The RPC server is unavailable.(1722).
Could not connect to remote service manager with error A system shutdown is in progress.(1115).
روال کلی رفع خطا دارای دو بخش کلی است:
Admin$
Win+R
\\clientname-or-ip\ADMIN$
دقت کنید که از همان نام کاربری و پسورد مورد استفاده در کنسول جهت اتصال استفاده نمایید.ج) پس از اتصال، سعی کنید به پوشه Temp رفته و در آنجا یک زیرپوشه جدید بسازید تا از داشتن دسترسی کامل مطمئن شوید.د) اگر هر مسالهای در اتصال یا ساخت پوشه داشتید، مشکل شما از نوع عدم دسترسی است و باید آن را برطرف کنید تا سرور مدیریتی نیز توان انجام نصب از راه دور را داشته باشد.
« برگشت
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies