به مرکز پشتیبانی رسمی محصولات سازمانی بیت دیفندر خوش آمدید
پایگاه دانش
پشتیبانی محصولات سازمانی > پشتیبانی محصولات سازمانی > پایگاه دانش

جستجو:


نیازمندی‌های اکتشاف و نصب از راه دور کنسول مدیریتی پادویش

راه حل:

مقدمه

کنسول مدیریتی پادویش امکان اکتشاف و استخراج اطلاعات سیستم‌های موجود در شبکه شما و نیز انجام عملیات نصب از راه دور کلاینت‌های پادویش روی سیستم‌ها را دارد. این کار هم از طریق لیست‌گیری از یک یا چند اکتیودایرکتوری موجود در سازمان و هم از طریق محدوده IP امکان‌پذیر است. در این مطلب نیازمندی‌های لازم برای استفاده از این امکانات شرح داده شده است.

نیازمندی شبکه برای نصب از راه دور

در صورتیکه تمایل دارید از امکان اکتشاف و نصب از راه دور (Discovery & Push Install) در کنسول مدیریتی پادویش جهت نصب کلاینت‌ها استفاده نمایید، باید دسترسی‌های زیر موجود باشند:

 نیازمندیتوضیحات
دسترسی سرور به پورت TCP/445 کلاینت(ها) در همه موارد
وجود اکانت با دسترسی Administrators روی رایانه مقصد (یا Domain Admin) در همه موارد
دسترسی کامل اکانت مذکور به پوشه اشتراکی ADMIN$ در همه موارد
دسترسی فهرست‌گیری کلاینت‌ها از اکتیودایرکتوری فقط جهت نصب/اکتشاف از طریق دامین
دسترسی کلاینت به پورت ۱۳۹۱۱ سرور مدیریتی پادویش فقط جهت نصب (جهت اکتشاف نیازی نیست)
تمام موارد بالا به صورت پیش‌فرض برای کلاینت‌های عضو دامین (اکتیودایرکتوری) وجود دارند و در حالت عادی نیازی به تغییری در تنظیمات نیست.
لطفا نیازمندی‌های نصب کنسول مدیریتی پادویش را نیز مطالعه نمایید.
 
آیا این مقاله برای شما مناسب بود? بله / خیر
Related articles عیب‌یابی نصب از راه دور در کنسول مدیریتی پادویش
جزییات مقاله
شناسه مقاله: 3
گروه: پادویش
Rating (Votes): Article rated 3.0/5.0 (6)

 
« برگشت

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies

شرکت مهندسی ابل رایان پویا